Etichete

,

IMG_4395
De când ne-am mutat (cu chirie) îmbunătăţim pe zi ce trece confortul locativ. Avem mare noroc, deoarece avem libertatea din partea proprietarului să facem ce schimbări dorim (mulţumim Silvia!).

După husele vesele şi pernele colorate de anul trecut (am scris despre ele aici) a venit vremea decorării pereţilor. Rolul principal în această operaţiune l-a avut prietenul meu, Domnu’ M, iar eu am avut mici „intervenţii” de culoare. Trebuie să menţionez faptul că este arhitect, iar cele de mai jos sunt concepute, proiectate şi realizate de el.

Pentru peretele 1 a făcut un sistem de atârnat tablouri bazat pe o glisieră de perdea şi călăreţii aferenţi.  Avantajul este că nu trebuie să găurim pereţii pentru fiecare tablou nou şi putem să schimbăm poziţia lor cum dorim de-a lungul timpului.IMG_4402

Ca să fie 100% personalizat şi tablourile sunt făcute de noi. De la stânga la dreapta: 1) tablou după Joan Miró făcut de mine din fetru, 2) tablou făcut de Domnu’ M  cadou de ziua mea. Între timp am mai pus un tablou realizat de mătuşa mea din acuarelă, dar nu am făcut încă poze.IMG_4404

IMG_4405

Pentru peretele 2 a făcut un raft de birou pentru cărţi, creioane, tipare şi alte minuni.IMG_4395

Partea din stânga (pentru cărţi) este un fel de leagăn realizat din fir de satin trecut prin lemnul găurit. De sus arată ca o cusatură pe lemn … Interesant, nu?IMG_4400 IMG_4397

Mica mea contribuţie a constat în realizarea sacului galben din dreapta, în care îmi ţin tiparele.IMG_4398 IMG_4399

Biroul (sau masa de lucru, cum îi spunem noi) este proiectat şi realizat tot de el şi a înlocuit o biblioteca veche care nu se încadra deloc în decorul nostru ludic.

Şi o mică animaţie pentru raftul cu pricina… ordine in haos.PREZ-RAFT-INCARCARE

Următorul proiect de casă: draperii printate pentru bucătărie.

