Etichete

, , , , ,

DSC00901Uneori mă trezesc de dimineaăa cu idei fixe. În general legate de ce să mai cos la maşină.

Zilele trecute am fost invitaţi la masă la părinţi, aşa că la ora 9 dimineaţa m-am gândit să fac un mic cadou util pentru mama mea: o mănuşă pentru luat tăvile fierbinţi din cuptor + suport de pus oala fiebinte.

Pentru asta am folosit un rest de material de bumbac, vatelină matlasată şi o bandă de bie pentru margine. Am făcut şi un  tipar pentru mănuşă care poate fi descărcat, iar pentru suport am folosit ca tipar un pătrat cu latura de 16 cm şi colţurile rotunjite.

Pentru suportul de oală am facut un „sandwich” din 2 bucăţi de material (bumbac), cu bucata de vatelină la mijloc. Am trasat linii la unghi de 45 cu ajutorul rotiţei zimţate la distanţe egale (3.7 cm).DSC00905

Apoi am cusut pe urmele lăsate de rotiţă:DSC00888

Am matlasat astfel materialul şi apoi am cusut bié-ul pe margine (nu am făcut o poză cu bié-ul decât la sfârşit):DSC00891

Pentru mănuşă am folosit 2 bucăţi de vatelină cu o faţă, pe care le-am matlasat separat cu câte o bucată de material. Apoi am cusut faţă pe faţă cele două bucăţi matlasate şi le-am surfilat.DSC00896

Înainte de a întoarce mănşsa pe faţă am crestat materialul în zonele rotunjite pentru a se aşeza mai bine.DSC00898

Pe marginile nesurfilate am cusut banda de bié, şi acesta a fost produsul final:DSC00901

Stay tunned pentru alte idei de cadou DIY 🙂

