Etichete

, ,

DSC00831Am revenit îin lumea blogurilor, după o pauză destul de lungă (motivată). Chiar dacă job-ul nu prea mi-a mai permis să postez ceva pe blog, din lipsă de timp, m-am tot gândit la diverse proiecte şi teme pe care aş vrea să le abordez. Dar toate la timpul lor.

Astăzi scriu despre un proiect mic, dar cu utilitate practică pentru micul meu atelier de croitorie de acasă: o „cuvertură” pentru maşina mea de cusut, maşină pe care am mai lăudat-o şi aici.

În general îmi place să găsesc alte utilizări unor lucruri care nu mai sunt folositoare în forma în care se află (cum ar fi folosirea cârligelor de rufe sau a clipsurilor de hârtie pentru a ţine închise pungile din cămară sau transformarea unei eşarfe într-o bluza de vară). Să găseşti soluţii neconvenţionale pentru diverse probleme te scuteşte de multe ori de timp pierdut şi de bani, dar nu în ultimul rând îţi dă şi satisfacţia ideii bune puse în practică.

Astfel am facut acestă „cuvertură” pentru maşina de cusut din mostrele primite de la un magazin online de materiale. Am ales voalul, din simplul motiv că aveam multe culori vesele. DSC00815

Am cusut pătratele unul câte unul, dar am lăsat lipite codurile de identificare în cazul în care pe viitor voi dori să comand materialul respectiv de pe internet.DSC00814

De acum nu se va ma aşeza praful pe ea, în perioadele când va „şoma” cuminte pe masa mea de lucru din cauza faptului că eu sunt ocupată cu alte activităţi.DSC00812

Hm… cred ca o să mai fac una şi pentru manechin:DSC00825

Arată ca un clown de la circ şi înveseleşte camera.DSC00831

S-ar putea ca terapia cromatică să funcţioneze, pentru că o cameră în culorii vii îţi schimbă automat starea de spirit .

Cu ocazia husei colorate a încolţit şi ideea unui halat de casă făcut din bucăţi colorate de material. Poate ceva de genul ăsta.

