Etichete

, , ,

DSC00564Luna trecută au fost soldurile, perioada mea preferata din an.

În aşteptarea lor fac liste peste liste, sortez priorităţi, mă gândesc şi mă răzgândesc, îmi promit că „anul ăsta o sa fiu în trend”, stabilesc bugetul, traseul de urmat şi zilele potrivite pentru cumpărături. Totul trebuie plănuit în detaliu înainte, astfel încât să nu apară surprize neplăcute, cum ar fi o descoperire de cont.

Anul ăsta nu a fost diferit faţă de ceilalţi. Ca de obicei, chiar şi cu lista în buzunar, tot m-am abătut de la ea. Astfel, pe lângă cele necesare, am găsit pe raft şi acest pulover de la ZARA,

DSC00585

pe care imaginaţia mea a început să-l asorteze cu alte articole vestimentare existente sau nu în garderoba mea.

Primul lucru care mi-a venit în minte a fost evident ceva ce nu posed: o fustă roşie. Dar nu-i nimic, acum ştiu să fac o fustă roşie.

Şi m-am apucat de treabă:???????????????????????????????

???????????????????????????????

si i-am pus si buzunare:

???????????????????????????????

???????????????????????????????

???????????????????????????????

Captuseala am cusut-o foarte usor dupa acest tutorial.

???????????????????????????????

Cu aceasta ocazie am incercat si butoniera intr-un pas de la masina mea, Elna, si a mers nemaipomenit.

DSC00571 DSC00570 DSC0057r DSC00564

DSC00581

În acelaşi „ton” cu outfit-ul, melodia asta merge perfect:

