Etichete

, , , ,

DSC00530Zilele trecute am primit o temă nouă: rochie lungă, de ocazie, pe temă muzicală.

De fapt tema muzicală mi-am impus-o eu, deoarece viitoarea posesoare de rochie este o prietenă din copilărie, a cărei pasiune pentru muzică o cunosc foarte bine.

Nu am mai desenat de multa vreme crochiuri, şi trebuie să recunosc ca începutul a fost cam stângaci. Însă după câteva schiţe am început să-mi „reamintesc” cum se face. Cu această ocazie am inaugurat şi creioanele colorate primite de la Moş Crăciun, de altfel foarte bune (STAEDTLER):

DSC00505

Şi acum variantele pentru rochia muzicală:

Varianta 1:Rochie aurie din jacquard, cu detaliu pe piept ce imită o harpă. Partea de jos este din tulle.DSC00521

Varianta 2: Rochie fucsia din satin, cu aplicaţie pe piept ce imită corzile unei chitare.

DSC00528

Varianta 3: Rochie galbenă din crep cu spatele decoltat, croit în forma de vioară.

DSC00530

Varianta 4: Rochie din crep-chiffon vernil cu corset, cu „aripi” din voal alb şi cheia sol pe piept.DSC00525

Varianta 5:Rochie bleumarin cu corset, croită din fâşii pe bie, cu bretele din note muzicale.

DSC00517

Şi, în final, câştigătoarea este: Varianta 3 (şi preferata mea).

Inspiraţia a venit chiar din muzica compusă de ea. Enjoy!

http://www.reverbnation.com/freenity/song/18163381-freenity

