Cushnie_et_Ochs_001_1366N-am mai scris în ultima vreme, ştiu, dar am scuză: am avut nişte zile extrem de aglomerate la job în ultima săptămână, cu mult overtime şi nenumarate ore de nesomn. Dar asta nu înseamnă că nu m-am gândit la blog. Cum nu am avut timp să confecţionez nimic în ultima vreme, aş vrea să vă povestesc un pic despre designeri şi una dintre colecţiile din luna ianuarie.

Zilele trecute au avut loc lansările de colecţii pre-fall 2015. Motivul pentru care colecţiile designerilor consacraţi se lansează atât de devreme este pentru a oferi suficient timp caselor de moda şi retailerilor să creeze modele în trend cu marii designeri, care vor fi puse în vânzare înainte de sezonul respectiv.

Îmi plac câţiva dintre designerii consacraţi, însă trebuie să recunosc că de fiecare dată mă surprind plăcut designerii mai puţin cunoscuţi de publicul larg, care însă sunt cunoscuţi cu predilecţie în lumea modei. Deşi avem impresia că s-a inventat tot ce se putea până acum, apar mereu tineri designeri ce aduc un suflu nou în modă şi reusesc să vină cu acel element de noutate aşteptată de toată lumea. Desigur, acest lucru este posibil şi datorită faptului că industria textilelor a evoluat foarte rapid, oferind posibilităţi noi designerilor.

Toamna trecută l-am descoperit pe turcul HUSSEIN CHALAYAN ale carei creaţii sunt foarte arhitecturale. Originalitatea lui constă în croiala sofisticată, folosind culori simple, neutre.

Dintre tinerii designeri îmi place şi franţuzoaica BOUCHARA JARRAR care creează haine de zi minunate, foarte purtabile, însa deosebite.

Colecţia care mi-a plăcut cel mai mult în acest sezon este CUSHNIE ET OCHS, ispirată din filmul The Fifth Element. Liniile sunt simple şi clasice, însă detaliile sunt extraordinare. Am selectat cateva look-uri care mi-au plăcut cel mai mult din colecţia lor:Cushnie_et_Ochs_013_1366 Cushnie_et_Ochs_014_1366 Cushnie_et_Ochs_015_1366 Cushnie_et_Ochs_024_1366 Cushnie_et_Ochs_026_1366 Cushnie_et_Ochs_027_1366 Cushnie_et_Ochs_001_1366

 Sursa foto: Style.com

