Etichete

, , ,

DSC00298

Wekendul trecut am avut nevoie de un colier nou. Niciodată nu am destule.

Aşa că m-am gândit să-mi fac unul rapid din sfoară înnodată. Sfoară, pe care am cumpărat-o de la mercerie, are aproximativ 7 mm diametru, aşa că 1 m a fost suficient pentru un colier la baza gâtului. Pentru sfori de grosimi mai mari necesarul ar fi un pic mai mare de 1m.

Materiale folosite:

– 1 m sfoară aurie;

– 1 închizătoare cu magnet;

– pistol de lipit.

DSC00269 ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ???????????????????????????????

Capetele sforii le-am lipit cu ajutorul pistolului de lipit de închizătoarea magnetică.

???????????????????????????????

Pentru a nu-şi modifica forma în timp, am cusut cu o aţă transparentă în locurile unde am considerat necesar.

???????????????????????????????

???????????????????????????????

Şi colierul e gata! Simplu ca bună ziua: 6 noduri, o lipitură, şi două cusături.

Am găsit câteva tutoriale de colierele foarte simpatice pe care le voi încerca. Îmi plac pentru că, deşi sunt DIY, nu au aspect de DIY. Nu prea îmi plac lucurile care sunt handmade şi se vede de la o poştă lucrul acesta.

Varianta 1DIY-Velvet-Ring-Necklace

Varianta 2lavin-necklace-diy

Varianta 3a3b6d_DIY-leather-necklace-step-9

Varianta 46980907000_d5b69fa0dd

Viitorul sună bine 🙂

Sursa foto: http://www.google.com

