Etichete

, , ,

398476899s

Ca tot omul, la fiecare început de an mi-am facut planuri: unele s-au realizat, altele nu. Cred că 2015 o să fie un an plin, şi ca să duc la îndeplinire tot ce mi-am propus o să vă împărtăşesc câteva dintre obiective:

1. să-mi fac o rochie (poate chiar două) pentru ieşit la opera, teatru sau alte activităţi culturale de uns pe suflet. Cred ca întai voi cumpăra biletele ca să fiu sigură că am un deadline de respectat;

2. să fac o fustă de mers pe bicicletă (am deja o idee cum ar trebui să fie); sper, cu această ocazie, să merg cu bicicleta mai mult;

3. să termin măcar o parte din lucruşoarele pe care le-am început şi care acum zac prin diverse cotloane ale apartamentului, aşteptând să fie scoase la lumină;

4. să fac o fustă cu pliuri de toamna-iarnă, un halat de casă, o haină de toamnă;

5. să încerc să citesc mai mult, dorm mai mult, fac mai mult sport. Cred ca e un obiectiv greu realizabil având în vedere celelalte puncte, mai ales partea cu dormitul;

6. să fac câteva tutoriale cu lucruri de făcut pentru casă, sau accesorii de purtat, şi nu numai;

7. să fac câteva rochii cu ajutorul Ştefaniei de la Clubul de Croitorie, în care m-am înscris de curând, despre care o să vă povestesc;

8. să termin cursul de design vestimentar;

9. dacă îmi reuşeşte punctul 7 aş vrea să merg şi la un târg de handmade;

10. să scriu din când în când pe acest blog, altfel nu văd cum aş putea rămâne organizată;

În spirit „corporatist” la sfârşitul anului voi evalua îndeplinirea obiectivelor şi cine ştie, poate mă voi promova….sau măcar o mărire de salariu mi-aş cere.

