Etichete

, , ,

IMG_4329_1In decembrie am avut primul examen de designer vestimentar la Atelierele Ilbah; va aduceti aminte, cel pentru care am facut penarul acesta. L-am luat, lucky me !

Cand m-am inscris la acest curs credeam ca va fi floare la ureche, dar n-a fost asa. Am alocat destul de mult timp cu crearea colectiilor (2 la numar), moodboard-urilor, si a rochiei. E serioasa treaba.

Rochia mi-a dat cele mai mari batai de cap. Si cum am decis sa-mi complic existenta definitiv, am ales una „cu de toate”: cat mai multe taieturi de imbinat, fusta pe bie, falduri cu personalitate proprie, si moment artistic pe abdomen. Nu vreti sa stiti cate fire de par alb mi-a scos potrivirea cusaturilor la linie si faldurile.

Probabil ca nu se vede cu ochiul liber insa rochia este construita ca un soare ale carui raze sunt evidentiate prin cusaturi pe fusta si de culori diferite pe corsaj. Face parte din colectia de inspiratie Art Deco, perioada pe care pur si simplu o ador.

A trebuit sa renunt la anumite detalii care probabil ca mi-ar mai fi luat o saptamana de lucru, dar in final am fost multumita de rezultat.

1  24

Desi vroiam sa schimb detaliul de paiete cu ceva mai putin sclipicios, nu am avut timp, asa ca am purtat rochia si de revelion, in speranta ca voi reusi in 2015 sa-l refac.

IMG_4329_1

Cardiganul din catifea este facut tot de mine si voi posta curand un tutorial despre el. Este extrem de usor de facut.

Anul acesta urmeaza ultimele doua module: proiectare vestimentara si stilism. Voi invata sa fac tipare si sa le adaptez pentru absolut orice traznaie de rochie imi trece mie prin cap. Mi se pare fantastic si de abia astept sa-mi si iasa. Va tin la curent.

