Etichete

, , , , , , , ,

IMG_4018De curand ne-am mutat intr-un apartament nou.
Atunci cand stai cu chirie nu ai posibilitatea de a schimba multe lucruri prin casa, insa cu siguranta poti face unele modificari pentru a o aduce cat mai aproape de stilul tau. De asemenea este un prilej bun de a testa diverse tehnici sau combinatii de culori, iar cel mai simplu si ieftin mod de a schimba un living sunt cateva perne colorate asezate pe canapea. Daca mai adaugam in ecuatie si o husa colorata pentru canapea care sa complimenteze pernele atunci chiar se va schimba complet ambientul.

Pentru realizarea unei perne cel mai important lucru este sa stii sa cosi un fermoar. Imediat ce am invatat tehnica coaserii fermoarului am dat frau liber imagiatiei si am cusut aceste perne simpatice. Sunt suficient de mari ca sa poata fi folosite atat pe canapea, cat si ca „scaune” atunci cand avem invitati. Dimensiunea unei perne este de aprox. 62×63 cm.

IMG_4018

Dupa ce am stabilit dimensiunea unei perne, am taiat materialul, lasand rezerve de 1 cm pentru cusaturi. Am inceput cu latura pe care am cusut fermoarul fixand-l cu un bold pe mijloc si marcand deschizatura.

IMG_3085_1IMG_3088_1

Am cusut cele doua parti ale materialului fata pe fata pana la primul semn, dubland cusatura la capat pentru rezistenta. Apoi am fixat pasul cusaturii mai mare deoarece am cusut un tighel provizoriu pentru a putea calca materialul.

IMG_3090_1IMG_3092

Am descusut cusatura provizorie de mai sus si am fixat cu bolduri o latura a fermoarului de material deschiderea fermoarului cam cu 1mm. Apoi am insailat de mana cele doua laturi ale fermoarului.

IMG_3093IMG_3098

Am fixat acul spre stanga si am cusut pe fata lasand cam 6 mm rezerva care va acoperi fermoarul.

IMG_3101

Am cusut si celelate laturi ale pernei, am surfilat materialul si am taiat colturile.

IMG_3106 IMG_3103

Voi cum ati schimba un apartament in care stati cu chirie?

