Etichete

, , ,

Prima comandă! Da, chiar dacă vine din partea unei prietene, tot comandă se numește. La început de drum este important să ți se acorde încredere, să ti se confirme faptul că lucrurile făcute de tine sunt ok, sau chiar mai mult decât ok. Pentru că nu vreau să-mi burdușesc garderoba de rochii pe care le voi purta cel mult o dată, însă îmi place tare mult să le fac, mă bucur când găsesc doritoare de rochii printre prietene, care le vor aprecia cel puțin la fel de mult ca și mine. Pentru modelele de mai jos am folosit tiparele din Burda:

Spaghetti strap ruffle dress
20140801_080402_1
Smock dress
20140829_000459_1
Ca scurt review pentru tipare…Primul model s-a potrivit perfect fără a fi nevoie de prea multe modificări. Chiar daca instrucțiunile sunt în germană, pozele din revistă sunt edificatoare.În schimb pentru al doilea tipar am schimbat aproape tot, deoarece părțile laterale ale rochiei erau mult prea mari. Am tăiat cam 10 cm din laterale. Partea proastă este că mi-am dat seama spre sfârșit, așa că a trebuit să desfac toate finisările, să fac modificările și să le cos la loc. Deci nu vă apucați de finisări decât când sunteți sigure că rochia se potrivește (asta e mai mult notă pentru mine, pentru că probabil stiți deja această regulă).Dupa aceasta experiență (și nu numai) am concluzionat că tiparele din Burda sunt o loterie. Unele sunt perfecte, altele total aiurea. Dacă ai un pic de experiență și ochiul format, probabil că-ți dai seama care sunt bune și care nu, înainte de a te apuca de ele. Sper să ajung cât mai curând acolo și probabil că nu voi mai avea nevoie de Burda atunci.

