Etichete

, , ,

4070Prima rochie facuta mine … nici acum nu-mi vine sa cred ca am si purtat-o pentru nunta unei prietene.

A fost un proiect ambitios care nu credeam ca va prinde viata pana in ultima clipa pentru ca nu aveam habar de unde sa incep si unde sa termin. Am invatat sa cos la masina pe la 8-9 ani de la bunica mea insa de atunci nu am mai cusut nimic.

Asta pana anul trecut cand m-am hotarat ca este timpul sa redobandesc aceasta aptitudine … mai ales ca pretentiile mele au crescut, iar hainele din comert nu sunt intotdeauna pe gustul meu.

Zis si facut. M-am documentat un pic pe site-urile de profil, am sters de praf masina de cusut a bunicii, si mi-am cumparat un tipar. Nu este tocmai un tipar pentru incepatori, avand in vedere ca este o rochie cu corset, dar am zis ca ma descurc eu (Simplicity 4070)

4070

Mi-am cumparat tafta din Bucur Obor (mai tarziu am descoperit ca era de fapt material de draperie), si m-am apucat de treaba. Cu coaserea dublurii, corsetul si potrivirea tiparului pe masura mea nu a fost chiar atat de complicat pe cat ma asteptam. Am lucrat cate putin in fiecare seara, dupa serviciu, timp de o saptamana. Marea provocare s-a dovedit a fi insa coaserea fermoarului ascuns, care de fapt a iesit un pic cam vizibil. A fost prima oara cand am cusut un fermoar, si asta in dimineata evenimentului, fara sa stiu daca voi putea purta rochia pentru nunta. Dar cu ajutorul tutorialelor de pe youtube si incurajarile prietenului meu, am reusit.389914531_2

389927488

Chiar daca are unele stangacii, pentru o prima incercare am fost destul de multumita. Drept urmare am hotarat ca treuie sa repet experienta cat de curand.

